Picon in een nieuw jasje!

Bijgewerkt op: 25 sep. 2023

Wie Lions Heuvelland zegt, zegt Picon. Reeds enkele jaren verwerft onze Picon naam en faam, en is ze een belangrijke inkomst voor onze goede doelen. Om onze doelen nog meer kracht bij te kunnen zetten, willen we ons doelpubliek verruimen. Samen met een nieuw etiket, lanceren we ook een webshop, waar je onze "Lions Serve Aperitief" kan bestellen, wij doen de rest. Het belangrijkste aan onze Picon is dat je in vergelijking met eender welke andere Picon, ook een goed doel steunt, zo geniet je, wetende dat je hierdoor mee een goed doel hebt ondersteunt. Hou onze website in de gaten (of schrijf je in op onze nieuwsbrief), want naast onze Aperitief op basis van Picon, lanceren we binnenkort nog verschillende andere lekkernijen op basis van Picon.

42 weergaven0 opmerkingen